Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
We kunnen er niet meer omheen. Sociale media zijn er en zullen invloed hebben op onze manier van werken en leren. Hoe kun je als professional en als organisatie goed gebruik maken van sociale media ? Welke mogelijkheden bieden sociale media om effectiever te werken in netwerken ? Wat betekent dit voor organisaties en managers ? En hoe kunnen sociale media een ondersteunende rol vervullen in formele en informele leerprocessen ?Dit boek gaat in op deze vragen en is interessant voor iedereen die wil weten wat je nu zelf met sociale media kunt en hoe je meer strategisch in deze wereld kunt participeren. Met als doel om zelf, in een team of als organisatie, online te leren. Ook als je wilt weten óf je je er wel in moet willen verdiepen. In dit boek worden sociale media niet bekeken vanuit en marketing- of communicatieperspectief, maar vanuit het perspectief van collectief leren. Het boek bestaat uit drie delen :1. Gebruik van sociale media in je eigen werk als professional.2. Sociale media bij het werken als team of lerende organisatie.3. Het faciliteren van online leren.En nu online ... Sociale media voor professionals, organisaties en facilitatoren laat zien hoe sociale media werken. Dit wordt uitgebreid geïllustreerd aan de hand van praktijkvoorbeelden en -verhalen. Dankzij de vele praktische tips en tools kun je hiermee zelf direct aan de slag. Werken via sociale media is als het betreden van een nieuw land, doordat de ongeschreven regels, de cultuur, het openlijk delen van informatie en ideeën fundamenteel anders zijn dan gewend. Een land met een nieuwe taal, onbekende tools en een nog ongekende hoeveelheid mogelijkheden. Met dit boek hopen we ons enthousiasme voor sociale media over te brengen en lezers te verleiden tot experimenteren. Bron : http://www.boekenbank.be
Organization theory --- Mass communications --- online werken --- organisatiemanagement --- e-business --- sociale netwerken --- weblogs --- sociale media --- Twitter --- e-learning --- bedrijfscommunicatie --- Sociale netwerken --- Sociale media --- Professionele ontwikkeling --- Lerende organisaties --- Teamgerichte bijscholing --- Online leren --- Leren --- Gebruiken --- Sociale communicatie --- Professionalisering --- Teamwerk --- Bijscholingen en opleidingen --- Managementvaardigheden --- Interne communicatie --- Online --- Organisatie --- Teams --- 691 Informatiemaatschappij --- Réseaux Netwerken --- e-learning e-learning --- 316.772.5 --- 349 --- 433.5 --- blogs --- games --- online leren --- online netwerken --- web 2.0 --- wiki's --- Communicatie --- Communicatie naar computerisering "Mens-machine communicatie" --- Overige onderwerpen der theoretische economie --- Audiovisuele opvoeding --- Ondernemingen en internet. --- Internet. --- 528.5 --- communicatie --- didactisch proces --- informatica --- internet --- leeromgeving --- leren --- management --- netwerk --- onderwijs --- organisatie --- Sociaal netwerk --- Team --- E-learning --- Lerende organisatie
Choose an application
Winst maken met Facebook, LinkedIn en Twitter Eindelijk een boek dat zegt hoe social media kunnen opbrengen Het Conversity Model is nieuw, revolutionair en effectief. Het is een concept dat marketeers handig van pas komt om hun weg te vinden in de social media. Leer hoe u de conversaties van uw consumenten stuurt zonder ze te verstoren of naar u toe te trekken. Met tal van cases, praktische tips en talloze links naar tools die u inspireren bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw nieuwe marketingplannen. Bron : http://www.boekenbank.be
Online marketing. --- Sociale media. --- Marketing --- sociale netwerken --- marketingcommunicatie --- sociale media --- Mass communications --- Internet marketing --- Social media --- Economic aspects --- Online social networks --- Massacommunicatie --- 658.8 --- 004.738.5 internet --- 007 communicatie --- 654 media --- 654.1 sociale media --- 658.8 marketing --- 691 Informatiebeleid, Internet --- marketing --- information --- communicatie --- 369.1 --- 658.8 )* MARKETING --- online marketing --- online netwerken --- Marketing Marketing --- Réseaux Netwerken --- 658.8 Marketing. Sales. Selling. Distribution --- Marketing. Sales. Selling. Distribution --- informatie --- communication --- marketing, marktonderzoek, marktanalyse --- social media --- marketing - marktonderzoek - marktanalyse --- marketing, verkoop, distributie --- departement Beeldende Kunst 11 --- sociale marketing --- Sociale communicatie --- Internet --- Cybermarketing --- Virale marketing --- Sociale netwerken --- Marketingstrategieën --- Online --- Sociale media --- #SBIB:309H2812 --- #SBIB:309H250 --- #SBIB:309H1713 --- Marketing, consumentengedrag, consumentisme --- Interne en externe communicatie: algemene werken --- Mediatechnologie: nieuwe toepassingen (abonnee-televisie, electronic mail, desk top publishing, virtuele realiteit...) --- Sociaal netwerk --- Marketingstrategie --- Financiewezen --- Onlinemarketing
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|